luni, 6 octombrie 2014

Primele luni de sarcina..alegerea doctorului ginecolog

Voi incerca sa va povestesc pe scurt despre cea de a doua sarcina, cu baietelul. Avand 6 saptamani de sarcina trebuia sa imi caut un medic ginecolog care sa-mi urmareasca toata sarcina si cu care sa si nasc. Am inceput sa ma informez printre cunostinte ce medic imi recomanda, cateva cautari pe internet... si m-am decis! "Doamna" doctor Roxana Dragu de la Spitalul Judetean Ilfov din zona stadionului Arena. Am inceput sa citesc pe internet despre doamna doctor si despre spital si am gasit foarte multe pareri pro. Prima ecografie..primele analize, totul a decurs ok. Asta pana in luna a patra de sarcina, cand am facut acele analize TORCH. Atunci am aflat ca toxoplasma a iesit pozitiva, eu avand pe atunci un caine in casa. Ce insemna asta? Mi-a spus fara nici un fel de retinere doamna doctor: daca este luat inainte de a ramane gravida este in regula, nu exista riscul ca fatul sa fie afectat, insa daca este luat in timpul sarcinii trebuie facuta imediat intrerupere....Reactia nu o pot exprima in cuvinte..cele care au avut deja o sarcina stiu ce inseamna sa miste deja copilul..cu atat mai mult daca ti-l doresti. Ce era de facut? O alta analiza care sa releve perioada in care a fost contactat virusul.. Aceasta analiza am facut-o la Medlife, de unde trebuia trimisa in Germania pentru a obtine rezultatul. Dupa 3 saptamani de dat telefoane aproape zilnic, pentru ca trebuia sa fie gata in aproximativ 5 zile lucratoare...primesc rezultatul pe mail. Acel rezultat indica cum ca a fost contactat in timp sarcinii...deci intrerupere! Dupa ore de plans ma hotarasc sa-mi sun doctorita. Atunci, surpriza! Mi-au dat un alt rezultat la o alta analiza...credeam ca asta nu se poate intampla. Desi initial trebuia sa astept 5 zile, acum primesc analiza dupa numai 2 zile, insa partea buna era ca luasem acel virus inaintea sarcinii, deci puteam continua sa port in pantec acel suflet! Printre lacrimi de bucurie si emotii le spun tuturor vestea cea mare! Fiica mea cea mare nu intelegea..." De ce plange mami daca rade? "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu