luni, 6 octombrie 2014

Ultimile saptamani de sarcina..in apropierea Anului Nou..

Fiind gravida deja in saptamana 26 la ecografie imi spune doamna doctor Dragu ca s-a scurtat colul si sa evit efortul si..cat mai multa odihna...Am intrebat daca exista vre-un risc, asta pentru ca eu aveam deja contractii de ceva timp pe care le "tratam" cu 3 pastile de nos-pa pe zi. Raspunsul a venit prompt: nu este nici o problema..nu va faceti griji. Ajunsa acasa am inceput cautarile pe net: exista riscul unuei nasteri premature..caut despre spitalul Judetean Ilfov daca au incubatoare pentru prematuri si surpriza: nu aveau! Referitor la acest aspect vreau sa mentionez ca sunt destul de putine spitale in Bucuresti care sunt prevazute cu incubatoare pentru nascutii prematuri... printre acestea se numara Spitalul Panait Sarbu (numit Materniatea Giulesti), Spitalul Filantropia, Maternitatea Bucur si Materniatatea Polizu.
Imi propun ca la urmatoarea ecografie pe care urma sa o fac in luna ianuarie a acestui an sa o intreb pe doamna doctor mai multe despre aceasta posibilitate de a naste prematur....desi recunosc ca eram deja un pic suparata pentru ca mi se parea normal ca ea sa fi fost cea care sa-mi dea aceste informatii si nu sa le obtin eu pe internet..
In perioada urmatoare stau linistita, evit drumurile, efortul de orice fel singura exceptie pe care consider eu atunci ca mi-o permit este sa petrecem Revelionul la un restaurant In Bucuresti, evident cu promisiunea ca nu voi face decat sa stau la masa, fara dans, fara prea multa agitatie. Undeva spre miezul noptii incep contactiile..ma gandeam ca e prea devreme chiar si pentru o nastere prematura..si tocmai de Anul Nou? Insa a fost alarma falsa..cu doua pastile de nos-pa contractiile au trecut si am ajuns acasa cu bebele inca "la purtator".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu